پیر آدمو درمیاری بخداxa0 منم که بی آبرو زرت میزنم زیر گریهxa0 بعدم بهش نمیگم دلتنگش شدم یهو نزنه زیر کاسه کوزه همه چی بیاد دلتنگیمو رفع کنه بعدش،که بره صد برابر دلتنگش بشم...
چه بگیر نگیر شل کن سفت کنی شده زندگی من...