گفتم شاید حرف بزنم به بهونه امانتی
اینسری از جیغ و فحش خبری نبود خیلی خوب و قشنگ حرف زدم گفتم ببینم میخواد...
اون دیگه نمیخواد.
احترامی که میذاره اون احترامیه که به بقیه میذاره.
دیگه نمیخواد.
از همین امشب دست کشیدم
و قصه من دوباره با تلخی تمام شد.
قوی سیاه...ما را در سایت قوی سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90