یه وقتایی هر چی آدمم دورت باشه بازم تنهایی
اون لحظس که فقط باید خودش باشه فقط خودش آغوشش، دستای گرم مردونش، لباش، عطر نفسش.
وقتی یه نفر شد همه دنیات کارت تمومه ...
دیگه با هیچی حال نمیکنم با هیچکس، هر خوشی فقط با وجود اون برام لذت بخشه و برای هر غصه ای فقط اونه که میتونه آرومم کنه.
کارم تمومه ....
قوی سیاه...ما را در سایت قوی سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105