
وقتی تو یک بخش مسئولیتی رو بالادستی بهت محول می کنه دو حالت به وجود میاد تو کارتو خوب انجام میدی و زیر دستیت اذیت میشه و از تو متنفر میشه اما بالادستی راضی میشه یا اینکه دلت به حال زیر دستیت میسوزه کمتر بهش فشار میاری اونوقته که بالا دستی مثل میرغضب به چالش میکشونتتxa0 حالا مهم اینه توی دو حالت کدومشو بخوای به جون بخری نفرین زیر دستی یا توبیخ بالادستیxa0 یا اینکه اینقدر سیاست داشته باشی که بتونی هر دو تا رو نگهداری منم انده سیاسسسسستتتتتتتت...
ادامه مطلب