قوی سیاه

متن مرتبط با «بیه پس» در سایت قوی سیاه نوشته شده است

حس خوبیه

  • نیلوبلاگ

    حس خوبیه وقتی یه نفری که دوسش داری هی تاکید میکنه من با تو حالم همیشه خوبه تو باعث آرامش منی ناخودآگاه خود آدم با این حرفا حالش خوب میشه و به آرامش میرسه مرسی که هستیxa0 نوشته شده در چهارشنبه هفدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 12:34 توسط قوی سیاه| ...

    ادامه مطلب
  • بیه...

  • نیلوبلاگ

    رفتی دوراتو زدی بعده سه ماه اومدی میگی دلم تنگته کنارت آرامش داشتمxa0 بیه اینو حوالت می کنم..... ...

    ادامه مطلب