حس خوبیه

خرید بک لینک
حس خوبیه
وقتی یه نفری که دوسش داری هی تاکید میکنه من با تو حالم همیشه خوبه تو باعث آرامش منی

ناخودآگاه خود آدم با این حرفا حالش خوب میشه و به آرامش میرسه

مرسی که هستی

نوشته شده در چهارشنبه هفدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 12:34 توسط قوی سیاه|


قوی سیاه...

ما را در سایت قوی سیاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 14:48

صفحه بندی