
حس خوبیه وقتی یه نفری که دوسش داری هی تاکید میکنه من با تو حالم همیشه خوبه تو باعث آرامش منی ناخودآگاه خود آدم با این حرفا حالش خوب میشه و به آرامش میرسه مرسی که هستیxa0 نوشته شده در چهارشنبه هفدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 12:34 توسط قوی سیاه| ...
ادامه مطلب
رفتی دوراتو زدی بعده سه ماه اومدی میگی دلم تنگته کنارت آرامش داشتمxa0 بیه اینو حوالت می کنم..... ...
ادامه مطلب