کاپشن سبز اسپرتتو و لباسی که فکر میکردم نوشته آدیداس و آرمی بود
شلوار بگ خوشرنگتو
کفشای کوهنوردیت قربونت برم که اینقدر خوشتیپی و من همش باید دلشوره داشته باشم
دیروز شد یکسال
خوشحالم که اومدی
هستی و
میمونی
عوضی تو تنها کسی هستی که وقتی بهش فکر میکنم از عشق اشک تو چشمام جمع میشه






نوشته شده در چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 14:4 توسط قوی سیاه|
قوی سیاه...ما را در سایت قوی سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154